loading...
شعر های من
قاسمعلی رحمانی بازدید : 21 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

توی  شهر  آرزوها  رسیدم  به  آرزویم
                                شب تار زندگی رفت ، شده روشن آسمانم
توی غمها دست و پا زد ، دل تنها و غریبم
                                حالا که  ستاره آمد ، دیگه  از  غصه  جدایم

---------------------------------------------------------------------------------
توشمعی نازنین دورت بگردم
                                                     بسوزانی  پرم  با  عشق بنالم
چو اشکت آید آه ، آواره گردم
                                                 به اشکت مهربان از غم نخوابم
-----------------------------------------------------------------------------------

 

آخر این دو روز عمرم ز چه دور شوم نگارم

                           بیخ و بن پیاله ی صبر شده لبریز به چه کارم

پر و  بال  شکسته  اما  به  هوای  تو  پریدم

                           برو  ای  کبوتر دل ، برسان  سلام  به  یارم


--------------------------------------------------------------

 

روزگاریست  گلی   چیده    دلم

                                           منظرش خوش زبهشت آورده ام

گل  بی خار ،  نگاری  زبهشت

                                          عاشقم   ، عشق به  زیارت  ببرم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    

 

من برایش می نگارم هر چه هست اندر وجودم

                             شعر  زیبای صداقت ،  شعر  پاکی  می سرایم

قلب  او لبریز از عشق ،  جان  من  بادا  فدایش

                              می نویسم   بر  ستاره   شرح   دیدار   نگارم

-------------------------------------------------------------------

  طاقت ندارم ، بیمار شدم من

 

                                                   از شهر بندر دلگیر شدم من

خواهم بگریم از دوری یار

                                                    شرمنده از روی یار شدم من

 ------------------------------------------------------------------

 

 

یا علی گویان بساط عشق بر پا می کنیم

                                     یا حسین گویم برایش سینه و سر می زنم

منتظر  بر  قائم  آل  علی ،  مهدی  شدم

                                      هر دم او آید کنارش مثل یک ساقی شوم

------------------------------------------------------------------

 

مردی  خوش  مشرب  و زیبائی اخلاق به جا

سینه پر مهر و لبان خنده ، پر از صلح وصفا

شرح خصلت به نگاه ، پاکی و راستی به صدا

بوی  عطرش  به  سر صبح و سلامش به وفا

پیر دانا  و جوان با  دم عیسائی مست

کنیه  دانا و دلش در پی  عیسی به ندا

قاسم  شاعرم  و لطف  خدا  در  طلبم

تا  ابد  زنده  و  شاداب  بمانی به دعا

-------------------------------------------------------------------------

 

از  سر  راهت  ربودم  خارهای  چهره ام

                تا که بر قلبم زدی بوسه ، نگردی عارضم

د ر نگاهت ،  چشمهایم  ، منتظر  بر  بوسه  بود

            لیکن از جان یا  زبان گفتی بمیرد دیده ام

چشم، می میرم  ولی  قبل  از   اجابت  کردنم

            لحظه ای آرام بخند تا شاد گردد چهره ام

  شعر از :  قاسمعلی رحمانی                

                                     کپی با ذکر منبع و نام شاعر مجاز می باشد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 1,657
  • بازدید کلی : 3,421