loading...
شعر های من
قاسمعلی رحمانی بازدید : 27 سه شنبه 15 خرداد 1397 نظرات (0)

من مستم و دیوانه ام ،  در  غصه  و  غم   مانده ام

                                       با من بگو ای مهربان، تا کی  در این  در،  مانده ام

خواهم که فریادی کنم ، با  چشم  خون ،  راهی  شوم

                                       در محضرت  ای  ساقیا  ،  گویم   چرا   درمانده ام

هر لحظه شکرت کرده ام ، در ناله  سجده  کرده ام

                                        در دشت غمها چون اسیر ، در غل و زنجیر شده ام

ای ساقیا من خسته ام ،  با  ظلم  و  جور  آغشته ام

                                         گویا خطایی هست  که من ، همسایه  غم  گشته ام

دستم  به   سویت   آورم  ،  جانم   فدایت کرده ام  

                                           این غصه ببریده امان ، در  ناله  باز  شکرانه ام

 

 

شعر از قاسمعلی رحمانی

                    کپی با ذکر منبع و نام شاعر مجاز می باشد

 

http://ghasemali-rahmani.rozblog.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 1,661
  • بازدید کلی : 3,425