loading...
شعر های من
قاسمعلی رحمانی بازدید : 37 دوشنبه 01 بهمن 1397 نظرات (0)

مجنون شده ام ساقی ، ساغر به کجا بردی                                                                                                                                            دیوانه    چشمانت  ،  ساغر  بده   تو  ساقی

هستی ز  دلم   بردی  ،  دیوانه  دلم   کردی                                                                                 آیم  به   خراباتی  ،  آور   تو  می ای  عالی

این  قلب  مرا  مشکن  ،  با   دوری   و  تلخی                                                                              این جام می  هستی ،  چون  می شکند  مستی

چون قلب مرا  ای  گل  ،  بشکستی و  تو رفتی                                                                                  امروز در این  وادی  ،  غم دادی  و دل  بردی

با هر که ،  که من  گفتم ، قلبم  بشکست و رفت                                                                                                                                   از تو  که شکستی  گل  ، رنجور  شدم و کشتی

                                                                                                                                                                                                                                                                   شعر از :قاسمعلی رحمانی

                   کپی با ذکر منبع و نام شاعر مجاز می باشد

http://ghasemali-rahmani.rozblog.com/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 1,625
  • بازدید کلی : 3,389