loading...
شعر های من
قاسمعلی رحمانی بازدید : 43 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)

 

شَوا رو  لَ   دوو   یارِ مَ  (شبانهروز به دنبال یارم میگردم .)

(I look for my love day and night.)

اَز عاشِقِ   جاوِ  وِی  مَ    ( منعاشق  چشمان یار هستم .)      

(I love my sweetheart's eyes.)

ژَ غُصَی  وِی   اَز کَلیمَ   (از غصه های او من سوخته ام .)

(I've burned in her grief.)

تَماش ناکَ  کُ اَز کِی مَ    ( یارم به من همنگاهی نمی کند که ببیند چه کسی هستم .)

(My love does not look at me to see who I am.)

------------

یارِ    مِن    قَشَنگَ   جانا    (  خدایا ، یار من خیلی زیباست .)

(God, my friend is so beautiful.)

خوش  آووُ  رنگَ  اَرمانا   ( خدایا ،  چهره یارم از زیبایی  برق میزند .)

(God, my love's face shines with beauty.)

 اَز   دَمِرِم    سَوِ   وی  را   ( من حاضرم بخاطرش بمیرم .)

(I'm ready to die for him.)

بومَ   از  کَفتَرَک  جَلدا   ( من مثل کبوتری هستم که هر لحضه  بخواهد، کنارش هستم .)

(I'm like a bird that any time he wants, I'm next to him.)

------------

بویَ هیو ، ژَ  مِ   دورویَ        (یارم مثل ماه شده اما  از من دور است .)

(My love is like the moon, but it is far from me.)

جیکَک لَ آسِمین ،  بویَ        ( یارم  مثلستاره ای در آسمان شده است . )

(My love is like a star in the sky.)

دِریژ کَ دَستِ خَ ، یاری       ( ای یار من دستهایت را بطرفم دراز کن .)

(O my love, reach out your hand to me.)

اَزِم  عاشِقِ  تَ  ،  جانی           (فقط من عاشق تو هستم ای دلبر.)

 

 

 

(Only I love you, darling.)

http://ghasemali-rahmani.rozblog.com/

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 1,631
  • بازدید کلی : 3,395